Η κάθε αγορά μια χώρας του εξωτερικού λειτουργεί σε μεγάλο βαθμό με διαφορετικούς κανόνες σε σχέση με την Ελληνική σε σημεία που δεν φαντάζεστε. Το ότι πουλάτε προϊόντα με μεγάλη επιτυχία στην εγχώρια αγορά, δεν σημαίνει ότι θα έχετε την ίδια επιτυχία με τον ίδιο τρόπο εφαρμογής των διαδικασιών στις ξένες αγορές.
Γιαυτό τι περισσότερες φορές οι επιχειρήσεις που έχουν ξεκινήσει με πρώτη αγορά την εγχώρια, χρειάζονται κατά 78% βελτίωση σε έναν από του παρακάτω τομείς.
Ορθή επισήμανση των τροφίμων (food labeling) βάσει της ισχύουσας κοινοτικής και εθνικής νομοθεσίας και των ειδικών απαιτήσεων της χώρας εισαγωγής, προκειμένου να ενισχυθεί η επίδοσή των προϊόντων σας στην αγορά της χώρας προορισμού.