+30 211 1990266 | +30 27410 21057 |  info@dike.gr  

    Προώθηση Πωλήσεων

       Σε μια εποχή που οι πελάτες εκτίθενται καθημερινά σε μια σχεδόν άπειρη ποσότητα διαφημιστικών μηνυμάτων, πολλοί έμποροι ανακαλύπτουν ότι η διαφήμιση από μόνη της δεν είναι αρκετή για να απομακρύνει το κοινό κάποιας άλλης μάρκας και να τους δελεάσει να δοκιμάσουν ένα νέο προϊόν. 

    Αντ 'αυτού, οι έμποροι έχουν μάθει ότι για να πετύχουν τους στόχους τους πρέπει να χρησιμοποιούν πρόσθετες μεθόδους προώθησης σε συνδυασμό με τη διαφήμιση.

       Άλλοι έμποροι έχουν διαπιστώσει ότι ορισμένα χαρακτηριστικά της αγοράς - στόχου τους (π.χ. μικρό στόχο αλλά γεωγραφικά διασκορπισμένο) ή τα χαρακτηριστικά του προϊόντος τους (π.χ. εξαιρετικά πολύπλοκο) κάνουν τη διαφήμιση μια λιγότερο ελκυστική επιλογή. Για αυτούς τους εμπόρους, τα καλύτερα αποτελέσματα μπορούν να επιτευχθούν με τη χρήση άλλων διαφημιστικών προσεγγίσεων και μπορεί να τους οδηγήσει στο να τοποθετήσουν όλες τις δαπάνες για διαφημιστικές επιλογές που τελικά να είναι μη διαφημιστικές προωθήσεις.

       Τέλος, το υψηλό κόστος της διαφήμισης μπορεί να οδηγήσει πολλούς να αναζητήσουν εναλλακτικές, χαμηλότερου κόστος τεχνικές προώθησης για την επίτευξη των στόχων προώθησή τους.

       Στο τμήμα της προώθησης πωλήσεων της ΔΙΚΕ τις αποφάσεις των προωθητικών κινήσεων, τις συζητάμε κοιτάζοντας ένα εναλλακτικό μείγμα προώθησης: την προώθηση των πωλήσεων, η οποία χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλές βιομηχανίες και ιδιαίτερα από εμπόρους που πωλούν σε καταναλωτές. Θα δούμε ότι οι στόχοι της προώθησης των πωλήσεων είναι αρκετά διαφορετικοί από τη διαφήμιση και είναι ειδικά σχεδιασμένοι για να ενθαρρύνουν την ανταπόκριση των πελατών.

    Τι είναι η Προώθηση Πωλήσεων;

       Η προώθηση των πωλήσεων περιγράφει μεθόδους προώθησης με τη χρήση ειδικών βραχυπρόθεσμων τεχνικών για να πείσει τα μέλη της αγοράς-στόχου να ανταποκριθούν ή να αναλάβουν κάποια δραστηριότητα. Ως ανταμοιβή, οι έμποροι προσφέρουν κάτι αξίας για εκείνους που ανταποκρίνονται, συνήθως με τη μορφή της μείωσης του κόστους ιδιοκτησίας για ένα προϊόν που αγοράζουν (π.χ. μείωση της τιμής αγοράς ή επιστροφή χρημάτων) ή τη συμπερίληψη πρόσθετων υλικών προστιθέμενης αξίας (π.χ. κάτι παραπάνω στην ίδια τιμή).

       Η προώθηση των πωλήσεων χρησιμοποιείται από ένα ευρύ φάσμα οργανώσεων, τόσο στην αγορά στόχο προς τους καταναλωτές όσο και στην αγορά στόχο προς τις επιχειρήσεις, αν και τα επίπεδα συχνότητας και δαπανών είναι πολύ μεγαλύτερα για τα καταναλωτικά προϊόντα σε σχέση με αυτά προς τους εμπόρους. Από στατιστικά στοιχεία που ανέλυσε η Διαχειριστική Καινοτόμων Επενδύσεων δείχνουν ότι σε ανεπτυγμένες χώρες (όπως ΗΠΑ, Κίνα, Ρωσία) οι δαπάνες για την προώθηση των πωλήσεων υπερβαίνει εκείνων της διαφήμισης.

    Τμήματα της προώθησης των πωλήσεων που εξετάζονται από την ΔΙΚΕ με σκοπό την απόφαση του μείγματος κινήσεων της προώθησης των πωλήσεων :

    • Στόχοι Προώθησης Πωλήσεων
    • Ταξινόμηση Προώθησης Πωλήσεων
    • Προσδοκίες Πελατών
    • Ηλεκτρονική Παράδοση
    • Παρακολούθηση
    • Επικοινωνία στο Διαδίκτυο
    • Επίπεδα Σύγχυσης του Καταναλωτή
    Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Ολική διαχείριση προώθησης και προβολής

    Σχετικά

                    

    Η ΔίΚΕ προσφέρει ένα ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών για τις επιχειρήσεις του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα.

            

    Newsletter (εγγραφή)

    Input your email to subcribe my website!
    Please check your API key or chose list to subcribe from admin manager!

    Newsletter (εγγραφή)

    Please enable the javascript to submit this form

    Επαφές

    Αθήνα, Αράχθου Ίλιον    
    : +30 2111 990 266
    Κόρινθος, Αδειμάντου 57Β 
    : +30 2741 021 057  : +30 2741 888 049 
    Πάτρα, Αγία Τριάδα 
    : +30 2611 180 072
    Βουλγαρία, str. Vasil Mechkuevski 22
     +359 24 93 1371
     Κύπρος, Κάστορος 1 Λευκοσία
     +357 99 40 1102 

    Main Menu GR

    Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
    More information Ok