Αντ 'αυτού, οι έμποροι έχουν μάθει ότι για να πετύχουν τους στόχους τους πρέπει να χρησιμοποιούν πρόσθετες μεθόδους προώθησης σε συνδυασμό με τη διαφήμιση.
Άλλοι έμποροι έχουν διαπιστώσει ότι ορισμένα χαρακτηριστικά της αγοράς - στόχου τους (π.χ. μικρό στόχο αλλά γεωγραφικά διασκορπισμένο) ή τα χαρακτηριστικά του προϊόντος τους (π.χ. εξαιρετικά πολύπλοκο) κάνουν τη διαφήμιση μια λιγότερο ελκυστική επιλογή. Για αυτούς τους εμπόρους, τα καλύτερα αποτελέσματα μπορούν να επιτευχθούν με τη χρήση άλλων διαφημιστικών προσεγγίσεων και μπορεί να τους οδηγήσει στο να τοποθετήσουν όλες τις δαπάνες για διαφημιστικές επιλογές που τελικά να είναι μη διαφημιστικές προωθήσεις.
Τέλος, το υψηλό κόστος της διαφήμισης μπορεί να οδηγήσει πολλούς να αναζητήσουν εναλλακτικές, χαμηλότερου κόστος τεχνικές προώθησης για την επίτευξη των στόχων προώθησή τους.
Στο τμήμα της προώθησης πωλήσεων της ΔΙΚΕ τις αποφάσεις των προωθητικών κινήσεων, τις συζητάμε κοιτάζοντας ένα εναλλακτικό μείγμα προώθησης: την προώθηση των πωλήσεων, η οποία χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλές βιομηχανίες και ιδιαίτερα από εμπόρους που πωλούν σε καταναλωτές. Θα δούμε ότι οι στόχοι της προώθησης των πωλήσεων είναι αρκετά διαφορετικοί από τη διαφήμιση και είναι ειδικά σχεδιασμένοι για να ενθαρρύνουν την ανταπόκριση των πελατών.
Τι είναι η Προώθηση Πωλήσεων;
Η προώθηση των πωλήσεων περιγράφει μεθόδους προώθησης με τη χρήση ειδικών βραχυπρόθεσμων τεχνικών για να πείσει τα μέλη της αγοράς-στόχου να ανταποκριθούν ή να αναλάβουν κάποια δραστηριότητα. Ως ανταμοιβή, οι έμποροι προσφέρουν κάτι αξίας για εκείνους που ανταποκρίνονται, συνήθως με τη μορφή της μείωσης του κόστους ιδιοκτησίας για ένα προϊόν που αγοράζουν (π.χ. μείωση της τιμής αγοράς ή επιστροφή χρημάτων) ή τη συμπερίληψη πρόσθετων υλικών προστιθέμενης αξίας (π.χ. κάτι παραπάνω στην ίδια τιμή).
Η προώθηση των πωλήσεων χρησιμοποιείται από ένα ευρύ φάσμα οργανώσεων, τόσο στην αγορά στόχο προς τους καταναλωτές όσο και στην αγορά στόχο προς τις επιχειρήσεις, αν και τα επίπεδα συχνότητας και δαπανών είναι πολύ μεγαλύτερα για τα καταναλωτικά προϊόντα σε σχέση με αυτά προς τους εμπόρους. Από στατιστικά στοιχεία που ανέλυσε η Διαχειριστική Καινοτόμων Επενδύσεων δείχνουν ότι σε ανεπτυγμένες χώρες (όπως ΗΠΑ, Κίνα, Ρωσία) οι δαπάνες για την προώθηση των πωλήσεων υπερβαίνει εκείνων της διαφήμισης.
Τμήματα της προώθησης των πωλήσεων που εξετάζονται από την ΔΙΚΕ με σκοπό την απόφαση του μείγματος κινήσεων της προώθησης των πωλήσεων :
- Στόχοι Προώθησης Πωλήσεων
- Ταξινόμηση Προώθησης Πωλήσεων
- Προσδοκίες Πελατών
- Ηλεκτρονική Παράδοση
- Παρακολούθηση
- Επικοινωνία στο Διαδίκτυο
- Επίπεδα Σύγχυσης του Καταναλωτή