+30 211 1990266 | +30 27410 21057 |  info@dike.gr  

    Εκθέσεις

    Εκθέσεις Εξωτερικού

    Η συμμετοχή σε Έκθεση είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Την ίδια ώρα και στον ίδιο χώρο, με τους σημαντικότερους παραγωγούς και τους αγοραστές σε κάποια βιομηχανία ίδιου αντικειμένου.
     

    Ένας συνηθισμένος τρόπος εύρεσης νέων πελατών αλλά και ενίσχυσης της παρουσίας μιας επιχείρησης στον κλάδο της είναι η συμμετοχή της σε επαγγελματικές εκθέσεις.

      Τις περισσότερες φορές το κόστος είναι υψηλό και αρκετές φορές δεν υπάρχει η απόδοση που ο επιχειρηματίας περιμένει.

    Αυτό συμβαίνει για δύο λόγους: α) λανθασμένη επιλογή έκθεσης β) ελλειπής παρουσία της επιχείρησης, χωρίς σαφή στόχο. Έτσι όλο και λιγότεροι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες επιλέγουν αυτή την μέθοδο για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους. Βέβαια, αν γίνει σωστή επιλογή της έκθεσης και η επιχείρηση θέσει συγκεκριμένους στόχους και εφαρμόσει τεχνικές μάρκετινγκ, η συμμετοχή της σε μια έκθεση (στην Ελλάδα ή στο Εξωτερικό) μπορεί να αποφέρει πολύ θετικά αποτελέσματα. Ας δούμε μερικές ιδέες για την σωστή συμμετοχή μιας επιχείρησης σε μια επαγγελματική έκθεση:

    1. Επιλογή έκθεσης: στοχεύουμε πάντα σε μια έκθεση της οποίας οι επισκέπτες θα μπορούσαν να αποτελέσουν μελλοντικοί πελάτες μας ( σωστό target group). Ακόμα, καθώς γίνονται πολλές εκθέσεις σήμερα, επιλέγουμε μια έκθεση που θα διαφημιστεί πολύ και κατά προτίμηση θα έχει μεγάλη επισκεψιμότητα (βάσει προηγούμενων ετών). Πριν υπογράψετε οτιδήποτε καλό θα είναι να ζητήσετε να δείτε το πλάνο προώθησης της έκθεσης.
    2. Κόστη: σαφώς τα κόστη είναι υψηλά. Είναι σημαντικό να κάνετε τον προϋπολογισμό σας εκ των προτέρων και να δείτε με πόσους νέους πελάτες θα κάνετε απόσβεση της επένδυσης. Προσοχή: στην επένδυση (κόστος έκθεσης) συμπεριλαμβάνεται το στήσιμο του περιπτέρου, τα έντυπα, το προσωπικό που θα απασχοληθεί και η προώθηση της συμμετοχής σας με διάφορους τρόπους σε τρίτους.
    3. Προγραμματισμός: Είναι απαραίτητο να κάνετε λεπτομερή προγραμματισμό τουλάχιστον 1 μήνα πριν την έκθεση. Όλα θα πρέπει να έχουν ρυθμιστεί ώστε να λειτουργήσουν ρολόι. Εάν αφήσετε λεπτομέρειες την τελευταία στιγμή, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να σας αποσπαστεί η προσοχή από το πιο σημαντικό μέρος της έκθεσης: το networking (γνωριμίες + δικτύωση) και φυσικά τη στρατολόγηση νέων πελατών.
    4. Στόχος συμμετοχής: Πρέπει να είναι ξεκάθαρο εξ αρχής για ποιο λόγο συμμετέχετε στην έκθεση! Για να ενισχύσετε την εικόνα σας; Για να βρείτε νέους πελάτες ή για άλλο λόγο; Αν έχετε ξεκαθαρίσει στο μυαλό σας (και στους συνεργάτες σας) για ποιο λόγο συμμετέχετε, θα αφιερώσετε όλο σας τον χρόνο (και την ενέργεια σας) στην υλοποίηση του συγκεκριμένου στόχου χωρίς να χάνετε χρόνο σε άσκοπες ενέργειες.
    5. Περίπτερο: όπως είναι προφανές στην έκθεση θα είναι κι άλλοι ανταγωνιστές σας. Σκοπός είναι να μπορέσετε να προσελκύσετε τα βλέμματα, να μπουν περισσότεροι επισκέπτες στο περίπτερό σας και φυσικά να αποτυπωθείτε στην μνήμη τους έναντι των ανταγωνιστών. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επενδύσετε στην κατασκευή του περιπτέρου σας. Να φτιάξετε κάτι εντυπωσιακό, διαφορετικό που να ταιριάζει στην εικόνα της επιχείρησής σας και στο στυλ των δυνητικών πελατών σας. Μην ξεχνάτε πως στόχος σας είναι, μέσα στο περίπτερό σας, ο επισκέπτης να ζήσει μια αξιομνημόνευτη εμπειρία. Σ' αυτό το σημείο καλό θα είναι να γίνουν τρείς σημειώσεις: 1) είναι προτιμότερο να συμμετάσχετε σε μια έκθεση με ένα περίπτερο που θα έχει επιμεληθεί μια εταιρία διακοσμήσεων και να μην συμμετάσχετε καθόλου αν είναι να χρησιμοποιήσετε τα χωρίσματα που προσφέρουν οι διοργανωτές με κάποιες αφίσες σας 2) είναι πιο οικονομικό να νοικιάσετε υλικά πάρα να τα κατασκευάσετε: οι ειδικές εταιρίες διακοσμήσεων θα σας ενημερώσουν σχετικά 3) μην δημιουργήσετε κάτι που ξεπερνά την εικόνα σας, δεν θέλετε να φοβίσετε τους επισκέπτες πχ να «φοβούνται» να μπουν μέσα ή να εκλαμβάνουν πως οι τιμές σας είναι υψηλές (εκτός εάν είναι).
    6. Έντυπα: είναι υποχρεωτικό να υπάρχει έντυπο υλικό της επιχείρησής σας και των βασικών σας προϊόντων για να μοιράζετε. Πρέπει να υπάρχει επαρκής ποσότητα, καλύτερα να σας περισσέψουν παρά να σας λείψουν. Χρησιμοποιήστε μηχανισμούς μάρκετινγκ για να μαζέψετε τα στοιχεία των επισκεπτών, ώστε να μπορέσετε να τα χρηιμοποιήσετε μόλις γυρίσετε στο γραφείο για προσφορές και ενημερώσεις.
    7. Επικοινωνιακά μηνύματαπρέπει να αντανακλούν τους στόχους σας και να υπάρχει ενιαία ταυτότητα στο μήνυμα του περιπτέρου και των εντύπων. Αυτό θα πει οτι χρειάζεται ειδικο έντυπο επιχείρησης για την συμμετοχή σας στην έκθεση. Για να βγουν σωστά τα μηνύματα αναθέστε σε ειδικούς (γραφίστες και κειμενογράφους) να σας βοηθήσουν. Το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει!

    Όπως διαβάσατε, η σωστή συμμετοχή σε μια επαγγελματική έκθεση δεν είναι εύκολη υπόθεση. Χρειάζεται πολύ προσωπική σας εργασία, καλός συντονισμός και προγραμματισμός, τεχνικές μάρκετινγκ αλλά και ικανοποιητικό ποσό για την δαπάνη. Εάν όμως κάνετε έξυπνες επιλογές με στρατηγική θα βγείτε κερδισμένοι. Καλή επιτυχία!

     

    Εκθέσεις & ΒτΒ Συναντήσεις (Εσωτερικού)

     

    Εκθέσεις

       Η συμμετοχή σε Έκθεση είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Την ίδια ώρα και στον ίδιο χώρο, με τους σημαντικότερους παραγωγούς και τους αγοραστές σε κάποια βιομηχανία ίδιου αντικειμένου. Είναι δύσκολο να βρεθεί μια τέτοια καλή ευκαιρία σε άλλες περιπτώσεις. Η συμμετοχή σε μια έκθεση μπορεί να φέρει αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την αγορά γρήγορα. Με τον τρόπο αυτό, οι επιχειρήσεις μπορούν να δείξουν τα προϊόντα τους στους πελάτες του εξωτερικού και ταυτόχρονα να νιώσετε την τάση των βιομηχανιών τους.

     

    Επιλογή της κατάλληλης έκθεσης

       Επιλέγουμε τις εκθέσεις που συμμετέχουν οι διάσημες επιχειρήσεις, διότι διάσημες και ισχυρές επιχειρήσεις έχουν μεγάλο σημείο συσπείρωσης. Όσο πιο διάσημη η έκθεση, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα πρέπει να προσελκύονται. Η δυνατότητα των συναλλαγών είναι χωρίς αμφιβολία μεγάλη. Αν και η αμοιβή μπορεί να είναι υψηλότερη από ό, τι κάποιες άγνωστες εκθέσεις, τα χρήματα που καταβάλλονται στις περίφημες εκθέσεις είναι οικονομικώς ανταποδοτικά.

     

    Σωστό χρόνο συμμετοχής.

       Κάθε είδος του προϊόντος έχει κύκλου ζωής της, που είναι να πει την περίοδο της γέννησης, ανάπτυξης, ωρίμανσης, πλήρη και ύφεσης. Σε γενικές γραμμές, κατά το στάδιο των προϊόντων γέννησης και ανάπτυξης, οι επιχειρήσεις μπορεί να πάρει δύο φορές το αποτέλεσμα με μισή προσπάθεια.

     

    Κατάλληλο μέρος για τη συμμετοχή.

       Ο βασικός σκοπός των εκθέσεων είναι η προώθηση των πωλήσεων των προϊόντων γι 'αυτό ελέγχουμε για την επιχείρηση ποιες  εκθέσεις  και τις γύρω περιοχές τους είναι αγορές-στόχοι. Μερικές φορές είναι απαραίτητο να έχουμε μια έρευνα αγοράς.

     

    Προετοιμασία για την έκθεση:

       Όταν αποφάσισε να συμμετάσχει κάποια έκθεση, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να πάμε όλοι έξω. Πρόκειται για ένα σύνθετο έργο να προετοιμάσει μια έκθεση. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που πρέπει να εξεταστούν και πάρα πολλή δουλειά να κάνουμε. Τα ακόλουθα βήματα δεν μπορεί να χαθεί.

    • Επιλογή των εκθεμάτων.
    • Τρόπος για να δείξει έκθεση.
    • Έκθεση προσωπικό.
    • Πρόσκληση των επισκεπτών.

     

       Ο καθένας ελπίζει ότι η έκθεση είναι γεμάτη από πρόσωπα, αλλά το σύνολο των εκθέσεων δεν είναι γεμάτη με ανθρώπους. Γι 'αυτό προσκαλούμε ορισμένους επισκέπτες συνειδητά. Με αποστολή των προσκλήσεων, με διαφημίσεις.

    Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Διεθνείς Διαγωνισμοί προϊόντων Διαπραγματεύσεις »

    Σχετικά

                    

    Η ΔίΚΕ προσφέρει ένα ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών για τις επιχειρήσεις του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα.

            

    Newsletter (εγγραφή)

    Input your email to subcribe my website!
    Please check your API key or chose list to subcribe from admin manager!

    Newsletter (εγγραφή)

    Please enable the javascript to submit this form

    Επαφές

    Αθήνα, Αράχθου Ίλιον    
    : +30 2111 990 266
    Κόρινθος, Αδειμάντου 57Β 
    : +30 2741 021 057  : +30 2741 888 049 
    Πάτρα, Αγία Τριάδα 
    : +30 2611 180 072
    Βουλγαρία, str. Vasil Mechkuevski 22
     +359 24 93 1371
     Κύπρος, Κάστορος 1 Λευκοσία
     +357 99 40 1102 

    Main Menu GR

    Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
    More information Ok