+30 211 1990266 | +30 27410 21057 |  info@dike.gr  

    Από την Ιδέα σας, στην
    "Start-Up"
    επιτυχημένη εταιρία σας

    Image

    Start Up είναι μια εταιρεία που εργάζεται 

    για την επίλυση ενός προβλήματος, 

    όπου η λύση δεν είναι προφανής και 

    η επιτυχία δεν είναι εγγυημένη.

         Startup είναι μια αντίληψη . Είναι όταν οι άνθρωποι συμμετέχουν ενεργά στην εταιρεία και εξακολουθούν να μην επιλέγουν τη σταθερότητα σε αντάλλαγμα για την τεράστια ανάπτυξη και τον ενθουσιασμό της λήψης άμεσων και δραστικών επιλογών

         Start Up  σημαίνει στην πράξη ή στην θεωρία να λειτουργεί μια νεοσύστατη επιχείρηση. Το αμερικανικό λεξικό δείχνει ότι είναι «μια επιχείρηση ή ένα εγχείρημα που έχει ξεκινήσει πρόσφατα τη λειτουργία του.» Εκεί έγκειται η δυσκολία - να είναι μια νεοσύστατη εταιρεία.

         Η ΔίΚΕ έχει δημιουργήσει ένα «Δυναμικό Περιβάλλον» του επιχειρίν με γνώμονα την καινοτομία διευκολύνοντας την εμπορευματοποίηση των προϊόντων και υπηρεσιών που βασίζονται στην τεχνολογία και τις υπηρεσίες

    Image
    Image

    Τα Χρηματοδοτικά Εργαλεία και σε ποια Στάδια, που περνά κάθε Επιχείρηση, Εφαρμόζονται !

    Οι Επιχειρήσεις του Αύριο Χτίζονται πλέον με το

    Business Model Canvas

        Οι τυπικές περιγραφές της επιχείρησης γίνονται οι δομικές μονάδες για τις δραστηριότητές της. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές επιχειρησιακές αντιλήψεις. Η διδακτορική διατριβή του 2004 του Osterwalder [5] και το βιβλίο του συγγραφέα του 2010 [3] προτείνουν ένα ενιαίο μοντέλο αναφοράς βασισμένο στις ομοιότητες ενός ευρέος φάσματος επιχειρηματικών μοντέλων.

        Με το πρότυπο σχεδίασης επιχειρηματικού μοντέλου, μια επιχείρηση μπορεί εύκολα να περιγράψει το επιχειρηματικό της μοντέλο.

    Image
    • Βασικές Δραστηριότητες: Οι σημαντικότερες δραστηριότητες στην εκτέλεση της αξίας της εταιρείας. Ένα παράδειγμα για τον Bic, τον κατασκευαστή του στυλό, θα δημιουργούσε μια αποτελεσματική αλυσίδα εφοδιασμού για να μειώσει το κόστος.
    • Βασικοί πόροι: Οι πόροι που είναι απαραίτητοι για τη δημιουργία αξίας για τον πελάτη. Θεωρούνται περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας που είναι απαραίτητα για τη διατήρηση και την υποστήριξη της επιχείρησης. Αυτοί οι πόροι θα μπορούσαν να είναι ανθρώπινοι, οικονομικοί, φυσικοί και πνευματικοί.
    • Δίκτυο συνεργατών: Προκειμένου να βελτιστοποιηθούν οι λειτουργίες και να μειωθούν οι κίνδυνοι ενός επιχειρηματικού μοντέλου, οι οργανισμοί συνήθως καλλιεργούν σχέσεις αγοραστή-προμηθευτή, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν στην κύρια δραστηριότητά τους. Συμπληρωματικές επιχειρηματικές συμμαχίες μπορούν επίσης να εξεταστούν μέσω κοινών επιχειρήσεων ή στρατηγικών συμμαχιών μεταξύ ανταγωνιστών ή μη ανταγωνιστών.

    1) Τμήμα Πελατών

         Ο Χάρτης Προφίλ Πελάτη αποτελείται από τα χαρακτηριστικά των πελατών σας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη χαρτογράφηση κάθε τμήματος πελατών. Για παράδειγμα, η πελατειακή μας βάση αποτελείται από φιλόδοξους ανθρώπους που θέλουν να κάνουν τα πράγματα διαφορετικά. Έτσι, θα ολοκληρώσετε ουσιαστικά έναν καμβά αξίας αξίας για κάθε τμήμα πελατών σας.

         Αυτό μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε - μόλις ξέρεις πραγματικά τους πελάτες σας μέσα από έξω, μπορείτε να αρχίσετε να σχεδιάζετε το επιχειρηματικό σας μοντέλο γύρω από τις βασικές ανάγκες τους. Αυτή η ενότητα του Canvas Value αποτελείται από θέσεις εργασίας πελατών, κόπο και κέρδη

    Image
    Image

         Τώρα που έχετε χαρτογραφήσει τα χαρακτηριστικά των πελατών σας, μπορείτε να αρχίσετε να σχεδιάζετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας για να καλύψετε τις ανάγκες τους. Αυτή η ενότητα του καμβά αποτελείται από προϊόντα και υπηρεσίες, ελαχιστοποιητές κόπου και δημιουργούς κέρδους.

         Κάθε μία από αυτές σχετίζεται με τον Χάρτη Πελατών σας: τα Προϊόντα και οι Υπηρεσίες σας παρέχουν Εργασίες Πελατών. οι ελαχιστοποιητές κόπου σας, ελαχισοποιούν τους κόπους των πελατών και οι δημιουργοί κέρδους σας εξασφαλίζουν τα κέρδη τους

    2) Πρότασης Αξίας Επιχείρησης

       Αναφέρεται στη θέση που καταλαμβάνει μια μάρκα στο μυαλό του πελάτη και πώς διακρίνετε τα προϊόντα τις από τους ανταγωνιστές. Για αποκτήσουν Θέση τα προϊόντα  ή τα εμπορικά σήματα, οι εταιρείες μπορούν να τονίσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της μάρκας τους (τι είναι, τι κάνει και πώς, κλπ) ή μπορεί να προσπαθήσει να δημιουργήσει μια κατάλληλη εικόνα (φθηνά ή πριμοδότηση, χρηστικά ή πολυτελή, καταχώρηση σε επίπεδο φθηνού ή high-end, κλπ) μέσω του μίγματος μάρκετινγκ. Μόλις ένα εμπορικό σήμα έχει επιτύχει μια ισχυρή θέση, είναι δύσκολο να επανατοποθετηθεί.

       Η Πρότασης Αξίας - Τοποθέτηση είναι μία από τις πιο ισχυρές έννοιες μάρκετινγκ. Αρχικά, η τοποθέτηση επικεντρώνεται στο προϊόν και με «Ries και Trout» μεγάλωσε ώστε να χτίσουμε τη φήμη ενός προϊόντος στην σειρά κατάταξης μεταξύ των προϊόντων των ανταγωνιστών. Κατά κύριο λόγο, πρόκειται για «το τη θέση ένα εμπορικό σήμα καταλαμβάνει στο μυαλό του κοινού-στόχου του».

       Πρότασης Αξίας αναλύουμε και σε προϊόν, αλλά αυτό είναι μια περιοριστική περιγραφή, διότι εστιάζει στο ίδιο το προϊόν, ενώ η τεχνική μάρκετινγκ Πρότασης Αξίας επικεντρώνεται στο μυαλό των καταναλωτών.

        Μόλις ένα εμπορικό σήμα τοποθετείται, είναι πολύ δύσκολο να το επανατοποθετήσει χωρίς να καταστρέψει την αξιοπιστία της. Ονομάζεται επίσης τοποθέτησης του προϊόντος.

    Image

    Τι κάνουμε στην ΔίΚΕ

    Image

       Εφαρμόζουμε την Πρότασης Αξίας  που έχει ως στόχο να κάνει ένα εμπορικό σήμα καταλαμβάνει μια ξεχωριστή θέση, σε σχέση με ανταγωνιστικά σήματα, στο μυαλό του πελάτη. Στις περισσότερες Ελληνικές εταιρίες εφαρμόζουμε την τακτική να δημιουργήσει κατάλληλη εικόνα ως «χρηστικά ή πολυτελή» με έμφαση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της μάρκας (τι είναι, τι κάνει και πώς, κλπ), entry-level ή υψηλής -Αποσπασμένοι, κλπ) μέσω της διαφήμισης.

    Σχετικά

                    

    Η ΔίΚΕ προσφέρει ένα ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών για τις επιχειρήσεις του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα.

            

    Newsletter (εγγραφή)

    Input your email to subcribe my website!
    Please check your API key or chose list to subcribe from admin manager!

    Newsletter (εγγραφή)

    Please enable the javascript to submit this form

    Επαφές

    Αθήνα, Αράχθου Ίλιον    
    :-+30-2111-990-266
    Κόρινθος, Αδειμάντου 57Β 
    :-+30-2741-021-057  
    :-+30-2741-888-049 
    Πάτρα, Αγία Τριάδα 
    : +30 2611 180 072
    Βουλγαρία, str. Vasil Mechkuevski 22
    -+359-24-93-1371
     Κύπρος, Κάστορος 1 Λευκωσία
     +357 99 40 1102 

    Main Menu GR

    Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
    More information Ok