Στρατηγικός Σχεδιασμός διείσδυσης στις αγορές- στόχο Κύριο
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΣΕ ΑΓΟΡΈΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Αναζητούμε επιχειρήσεις ως υποψήφιους πελάτες στην αγορά στόχο ή και δίκτυα διανομής στις αγορές του εξωτερικού. Επίσης συλλέγουμε πληροφορίες σχετικά με την αξιοπιστία τους και τη φερεγγυότητα τους.
Αξιολόγηση αποδοχής προϊόντος (ισχύουσα και εκτιμώμενη μελλοντική ζήτηση, προσδοκώμενη τιμή πώλησης, μέγεθος και διαστάσεις συσκευασίας, κ.λπ)
- Προσδιορισμός / Αξιολόγηση / Ταξινόμηση πιθανών αγορών-στόχων
- Δημιουργία πλάνου πωλήσεων και δικτύων διανομής για κάθε αγορά
- Δημιουργία πλάνου επισκέψεων επαφών πελατών εξωτερικού
Διείσδυση σε ξένες αγορές
Εφόσον η επιχείρηση έχει επιλέξει τις «καλύτερες» αγορές για τα προϊόντα της, η επόμενη απόφαση αφορά στη μέθοδο διείσδυσης στις αγορές-στόχους. Οι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη για την απόφαση αυτή είναι:
- Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού και οι πιθανοί κίνδυνοι.
- Η χρηματοοικονομική δυναμική της επιχείρησης.
- Οι περιορισμοί και τα εμπόδια που πιθανόν θα συναντήσει η επιχείρηση στην προσπάθειά της.
- Το είδος του προϊόντος ή υπηρεσίας που θα εξαχθεί.
- Οι ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς.