To Brand και ο Πυρήνας του
Από εκεί Προέρχεται η Υπόσχεση της Μάρκας (Brand)

Η εκδήλωση της μάρκας στο προϊόν έχει σώμα, γλώσσα και ψυχή.
"Είναι σημαντικό όλα τα επίπεδα να είναι - εάν είναι δυνατόν - συνεπή.Επειδή συχνά ο χρήστης βιώνει μόνο μια μερική πτυχή, για παράδειγμα το ίδιο το προϊόν και εάν η εμπειρία είναι απογοητευτική, ο διαχειριστής μάρκας μπορεί να επενδύσει πολύ χρόνο και ενέργεια στην επικοινωνία των αξιών της μάρκας τους χωρίς ποτέ να πείσει αυτόν τον χρήστη."
Εν ολίγοις: είναι αντιπαραγωγικό να κηρύττουμε την ποιότητα και στη συνέχεια να παράγουμε και να διανέμουμε φθηνά αγαθά ή να κάνουμε την καινοτόμο δύναμη του πυρήνα μάρκας, αλλά να προσφέρουμε απλό προϊόν. Ο χρήστης βιώνει αυτή την ασυνέπεια και επιρεάζει τη μελλοντική απόφαση αγοράς του.
Η Πραγματική Ανάπτυξη της Μάρκας είναι η
Πρόσθεση Αξία Μέσω της Καινοτομίας
Μια ευκίνητη και επαναληπτική διαδικασία είναι ζωτικής σημασίας και εξασφαλίζει ένα βέλτιστο αποτέλεσμα. Για μια καλύτερη κατανόηση, η DiKE περιγράφει σε τίτλους μια τέτοια διαδικασία καινοτομίας:
- Ποιοτική Έρευνα
- Πρόβλεψη, συμπεριλαμβανομένου του MVP
- Αναζήτηση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και περαιτέρω κριτικές για να μάθετε την ιδέα που εξασφαλίζεται αμέσως
- Φιλτράρισμα ευκαιριών για τη συνάφεια με το εμπορικό σήμα, τη σκοπιμότητα και τη σχέση κόστους / αποτελεσματικότητας
- Σπριντ Ικανοτήτων με τους χρήστες και τους εσωτερικούς ενδιαφερόμενους μέσω πρωτοτύπων και δοκιμών Ανάπτυξη CAD
- Εργονομική λεπτή ρύθμιση σε σχέση με διάφορα σενάρια χρηστών (εγκατάσταση και εγκατάσταση εργοταξίου, καθώς και συναρμολόγηση, αποθήκευση κ.λπ.)
- Σχεδιασμός λεπτομερειών
- Συμβουλευτική και υποστήριξη στη μηχανική και στην υλοποίηση

Με αυτό το πρότυπο που χρησιμοποοήσαμε για την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών γραμμών, διαπιστώσαμε γρήγορα ότι η τυπική μορφή αποθήκευσης αυτού του εγγράφου ως pdf και η χρησιμοποίηση post-it για την τεκμηρίωση κάθε κελί δεν θα λειτουργούσε. Τα post-it είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να χρησιμοποιηθεί αρχικά, αλλά δεν θέλαμε να ανησυχήσουμε για να κολλήσουν σημειώσεις που πέφτουν ή να μην είναι σε θέση να διαβάσουμε το πρόχειρο χειρόγραφο πάνω τους, έτσι δημιουργήσαμε αυτό το πρότυπο από το μηδέν στο PowerPoint.
Η μορφή του στο PowerPoint έδωσε αρκετά πλεονεκτήματα που αργότερα ανακαλύψαμε ότι ήταν απαραίτητα:
- Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί με σαφήνεια και ευκολία στις παρουσιάσεις - κάτι που οι τυπωμένες σελίδες δεν έκαναν πολύ καλά
- Δεδομένου ότι είναι χτισμένο ως τραπέζι στο PowerPoint, κάθε ξεχωριστό κελί μπορεί να είναι χρωματισμένο ή σκιασμένο ανάλογα με τον σχετικό κίνδυνο κάθε παραδοχής
- Άλλοι θα μπορούσαν εύκολα να το χρησιμοποιήσουν και να το τροποποιήσουν όπως το θεώρησαν κατάλληλο
Τα 3 βασικά στάδεια για την υλοποίησή του είναι τα παρακάτω
Ανάπτυξη Προϊόντων και Καινοτομίας
Η καινοτόμος ικανότητα αποφασίζει για την επιτυχία και τη συνέχεια μιας εταιρείας, για τη συνάφεια της στην αγορά.
Από την εμπειρία μας, πολλές μεγάλες εταιρείες πιστεύουν σε υπερβολικούς ελέγχους σε πολλές περιπτώσεις πριν από την ελαστική σφράγιση ενός έργου. Η διαδικασία λήψης αποφάσεων γίνεται ένας αγώνας.