Από εκεί Προέρχεται η Υπόσχεση της Μάρκας (Brand)

Η εκδήλωση της μάρκας στο προϊόν έχει σώμα, γλώσσα και ψυχή.
"Είναι σημαντικό όλα τα επίπεδα να είναι - εάν είναι δυνατόν - συνεπή.Επειδή συχνά ο χρήστης βιώνει μόνο μια μερική πτυχή, για παράδειγμα το ίδιο το προϊόν και εάν η εμπειρία είναι απογοητευτική, ο διαχειριστής μάρκας μπορεί να επενδύσει πολύ χρόνο και ενέργεια στην επικοινωνία των αξιών της μάρκας τους χωρίς ποτέ να πείσει αυτόν τον χρήστη."
Εν ολίγοις: είναι αντιπαραγωγικό να κηρύττουμε την ποιότητα και στη συνέχεια να παράγουμε και να διανέμουμε φθηνά αγαθά ή να κάνουμε την καινοτόμο δύναμη του πυρήνα μάρκας, αλλά να προσφέρουμε απλό προϊόν. Ο χρήστης βιώνει αυτή την ασυνέπεια και επιρεάζει τη μελλοντική απόφαση αγοράς του.