Έχουμε σε κάθε χώρα συνεργασίες για όλα τα μεγέθη των πωλήσεων, όπως: Αλυσίδα Super Market, Αλυσίδα Delicatessen, Gourmet stores, e-stores κτλ.
Περιοχές ανά τον Κόσμο που έχουμε οργανωμένα τμήματα εξαγωγής:
Πωλήσεις σε Αμερική
.svg.png)
Πωλήσεις σε Καναδά
.svg.png)
Πωλήσεις σε Βόρεια Ευρώπη
.svg.png)
Πωλήσεις σε Κεντρική Ευρώπη

Πωλήσεις σε Νότια Αφρική
.svg.png)
Πωλήσεις σε Δυτική Ασία
.svg.png)
Πωλήσεις σε Νότια Ασία
.svg.png)
Πωλήσεις σε Ανατολική Ασία
.svg.png)
Θέλετε να Εξάγουμε για εσάς, Οργανωμένα,
Αποτελεσματικά και με Διάρκεια στις Πωλήσεις?
Γίνετε μέλος της DiKE
και δείτε τις εξαγωγές σας
να εκτοξεύονται.

Η είσοδος βέβαια, στην παγκόσμια αγορά παρουσιάζει ευκαιρίες αλλά και κινδύνους και πρέπει να μελετηθεί με προσοχή και να μην αντιμετωπιστεί σαν μια ευκαιριακή προοπτική της επιχείρησης, μέσω του Συστήματος I.E.S. ( Internet, Exhibitions, Synergies.).
Ο προσανατολισμός στις διεθνείς αγορές για ανεύρεση νέων πελατών είναι πλέον αναγκαιότητα για όλες τις σύγχρονες επιχειρήσεις, πόσο μάλλον για τις Ελληνικές επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν σημαντικότητα προβλήματα βιωσιμότητας στην εγχώρια αγορά με την ολοένα μειωμένη ζήτηση αγαθών και υπηρεσιών και την συνεχόμενη συρρίκνωση της οικονομίας.
Το International SEO είναι μια τεχνική διαδικασία. Είναι μια διαδικασία πολύ σημαντική για την ψηφιακή προώθηση στην εξαγωγή ελληνικών προιόντων στο εξωτερικό και αυτό με απλά λόγια σημαίνει οτι πρέπει οι πιθανοί πελάτες σας στο εξωτερικό να βρίσκουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας για τους κατάλληλους λόγους.
- In store promotion.
- Δειγματοδιανομή και δοκιμές προϊόντων .
Οι Διεθνείς Διαγωνισμοί Γευσιγνωσίας είναι είτε γενικής φύσεως, συμπεριλαμβάνοντας στην διαγωνιστική διαδικασία μία μεγάλη γκάμα αγροτικών προϊόντων και λοιπών προϊόντων διατροφής, είτε απόλυτα εξειδικευμένοι συμπεριλαμβάνοντας μόνο ένα προϊόν (π.χ. ελαιόλαδο, μέλι, κτλ.).
Αναζήτηση πελατών

Ποιοί είναι αυτοί που ξεχωρίζουν σε μια διαπραγμάτευση;
• Εντοπίζουν ευκαιρίες διαπραγμάτευσης, όταν οι άλλοι δε βλέπουν καν περιθώριο για συζήτηση.
• Ανακαλύπτουν την αλήθεια, ακόμα και όταν η άλλη πλευρά προσπαθεί να την κρύψει.
• Διαπραγματεύονται επιτυχημένα ακόμα κι από θέση αδυναμίας.
• Αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά απειλές, τελεσίγραφα, ψέματα, ανήθικες τακτικές.
HELLENIC GOURMET STORE
ΕΜΠΟΡΕΙΟΥ"
Ο στόχος είναι αρκετά απλός: "Να είναι το κύριο διαδικτυακό κέντρο εμπορίου της Ελλάδας, όπου θα συναντηθούν: εισαγωγείς, χονδρέμποροι, έμποροι λιανικής και πελάτες - Έλληνες παραγωγοί / προϊόντα - Οργανισμοί Δημόσιου Εμπορίου & Βιομηχανίας - Υπηρεσίες Εμπορίου & Βιομηχανίας."

Αξιολογούμε την εταιρεία σας και τα προϊόντα που παράγετε, βλέπουμε το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, συζητάμε τους στόχους σας και εξετάζουμε όλους τους κρίσιμους παράγοντες που απαιτούνται για την επίτευξη αυτών.
Ο προσδιορισμός της διεθνούς τιμολογιακής πολιτικής (international productpolicy) αποτελεί μια πολύ πιο σύνθετη διαδικασία σε σχέση με αυτήν της εγχώριας αγοράς, δεδομένου ότι κάθε ξένη αγορά περιλαμβάνει διαφορετικό σύνολο μεταβλητών που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη (δασμοί, φόροι, μεταφορικά έξοδα, κ.λπ.).
Βελτίωση Επιχείρησης, Προϊόντος- Εκπαίδευση Προσωπικού

Γιαυτό τι περισσότερες φορές οι επιχειρήσεις που έχουν ξεκινήσει με πρώτη αγορά την εγχώρια, χρειάζονται κατά 78% βελτίωση σε έναν από του παρακάτω τομείς.
- Ποιοτικός έλεγχος και τυποποίηση προκειμένου να διασφαλιστεί η παραγωγή προϊόντων υψηλής και σταθερής ποιότητας.
- Κατάθεση εμπορικού σήματος σε χώρα στόχο.
- Συμμετοχή σε περιφερικά προγράμματα ενίσχυσης των εξαγωγικών δραστηριοτήτων
- Ορθή επισήμανση των τροφίμων (food labeling) βάσει της ισχύουσας κοινοτικής και εθνικής νομοθεσίας και των ειδικών απαιτήσεων της χώρας εισαγωγής, προκειμένου να ενισχυθεί η επίδοσή των προϊόντων σας στην αγορά της χώρας προορισμού.
- κατοχύρωση ονομασίας προέλευσης ή γεωγραφικής ένδειξης αγροτικών προϊόντων (Προϊόντα ΠΟΠ / ΠΓΕ).
- Κατάθεσης Πατέντας για Καινοτομία
- Εκπαίδευση την διαδικασία επικοινωνίας με εισαγωγείς και εμπόρους άλλων χωρών.
- Εκπαίδευση στην αναγνώριση πιθανών κινδύνων και αποφυγή απάτης.
- Εκπαίδευση στην ολολήρωση προσφορών, οικονομιής συναλλαγής και προετοιμασίας πραραγγελιών για ποστολή στο εξωτερικό.

Τα σημαντικότερα Ελληνικά εξαγόμενα εμπορεύματα στην Ιαπωνία το 2018 σε εκατ. €
Η εταιρία μας μεταξύ άλλων χαρακτηρίζεται από εξειδίκευση σε θέματα Διεθνούς Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων. Παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα μάρκετινγκ και καναλιών διανομής σε χώρες εξωτερικού.
Οδηγοί Επιχειρείν & Λίστες Εισαγωγέων

Με περισσότερους από 600 Οδηγούς Επιχειρείν και Λίστες Εξαγωγέων, είμαστε η μοναδική σας επιλογή. Διαθέτουμε την μεγαλύτερη Ιδιωτική βάση πληροφόρησης σε αυτούς τους τομείς
Διεθνείς Αγορές & Έρευνες Αγορών

Η διεθνής έρευνα αγοράς είναι απαραίτητη. Ως διαδικασία προσέγγισης των δεδομένων της αγοράς αποσκοπεί να διευκολύνει τις αποφάσεις Μάρκετινγκ µε τον εντοπισμό, την κατηγοριοποίηση, τη μέτρηση και την ερμηνεία των ομοιοτήτων και διαφορών της αγοραστικής συµπεριφοράς ατόµων και ομάδων διαφορετικών εθνών.
Διαθέτουμε πάνω από 2000 Έρευνες Αγορών και Κλαδικές Μελέτες
