
Η είσοδος βέβαια, στην παγκόσμια αγορά παρουσιάζει ευκαιρίες αλλά και κινδύνους και πρέπει να μελετηθεί με προσοχή και να μην αντιμετωπιστεί σαν μια ευκαιριακή προοπτική της επιχείρησης, μέσω του Συστήματος I.E.S. ( Internet, Exhibitions, Synergies.).
Ο προσανατολισμός στις διεθνείς αγορές για ανεύρεση νέων πελατών είναι πλέον αναγκαιότητα για όλες τις σύγχρονες επιχειρήσεις, πόσο μάλλον για τις Ελληνικές επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν σημαντικότητα προβλήματα βιωσιμότητας στην εγχώρια αγορά με την ολοένα μειωμένη ζήτηση αγαθών και υπηρεσιών και την συνεχόμενη συρρίκνωση της οικονομίας.
Το International SEO είναι μια τεχνική διαδικασία. Είναι μια διαδικασία πολύ σημαντική για την ψηφιακή προώθηση στην εξαγωγή ελληνικών προιόντων στο εξωτερικό και αυτό με απλά λόγια σημαίνει οτι πρέπει οι πιθανοί πελάτες σας στο εξωτερικό να βρίσκουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας για τους κατάλληλους λόγους.
- In store promotion.
- Δειγματοδιανομή και δοκιμές προϊόντων .
Οι Διεθνείς Διαγωνισμοί Γευσιγνωσίας είναι είτε γενικής φύσεως, συμπεριλαμβάνοντας στην διαγωνιστική διαδικασία μία μεγάλη γκάμα αγροτικών προϊόντων και λοιπών προϊόντων διατροφής, είτε απόλυτα εξειδικευμένοι συμπεριλαμβάνοντας μόνο ένα προϊόν (π.χ. ελαιόλαδο, μέλι, κτλ.).
Αναζήτηση πελατών
