+30 211 1990266 | +30 27410 21057 |  info@dike.gr  

    Από την Ιδέα σας, στην
    "Καινοτόμο Start-Up"
    επιτυχημένη εταιρία σας

    Start Up είναι μια εταιρεία που εργάζεται 

    για την επίλυση ενός προβλήματος, 

    όπου η λύση δεν είναι προφανής και 

    η επιτυχία δεν είναι εγγυημένη.

         Startup είναι μια αντίληψη . Είναι όταν οι άνθρωποι συμμετέχουν ενεργά στην εταιρεία και εξακολουθούν να μην επιλέγουν τη σταθερότητα σε αντάλλαγμα για την τεράστια ανάπτυξη και τον ενθουσιασμό της λήψης άμεσων και δραστικών επιλογών

         Start Up  σημαίνει στην πράξη ή στην θεωρία να λειτουργεί μια νεοσύστατη επιχείρηση. Το αμερικανικό λεξικό δείχνει ότι είναι «μια επιχείρηση ή ένα εγχείρημα που έχει ξεκινήσει πρόσφατα τη λειτουργία του.» Εκεί έγκειται η δυσκολία - να είναι μια νεοσύστατη εταιρεία.

         Η ΔίΚΕ έχει δημιουργήσει ένα «Δυναμικό Περιβάλλον» του επιχειρίν με γνώμονα την καινοτομία διευκολύνοντας την εμπορευματοποίηση των προϊόντων και υπηρεσιών που βασίζονται στην τεχνολογία και τις υπηρεσίες

    Image
    Image

    Τα Χρηματοδοτικά Εργαλεία και σε ποια Στάδια, που περνά κάθε Επιχείρηση, Εφαρμόζονται !

    Οι Καινοτόμες Επιχειρήσεις Χτίζονται πλέον με το

    Innovator’s Canvas

         Ο στόχος του Innovator’s Canvas δεν είναι απλά να παρέχει ένα πρότυπο καμβά, αλλά να παρέχει μια συστηματική διαδικασία με την οποία τα επιχειρηματικά μοντέλα μπορούν να τεκμηριωθούν, να δοκιμαστούν και να δημιουργηθούν με επαναληπτικό τρόπο μέχρι να επιτύχετε είτε γρήγορη / φθηνή αποτυχία ή κάποια επιτυχία.

         Τελικά αυτά είναι τα δύο καλύτερα αποτελέσματα που μπορεί να αναμένει κάποιος επιχειρηματίας (ή επιχειρηματίας).

    Image

         Με αυτό το πρότυπο που χρησιμοποιήσαμε για την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών γραμμών, διαπιστώσαμε γρήγορα ότι η τυπική μορφή αποθήκευσης αυτού του εγγράφου ως pdf και η χρησιμοποίηση post-it για την τεκμηρίωση κάθε κελί δεν θα λειτουργούσε. Τα post-it είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να χρησιμοποιηθεί αρχικά, αλλά δεν θέλαμε να ανησυχήσουμε για να κολλήσουν σημειώσεις που πέφτουν ή να μην είναι σε θέση να διαβάσουμε το πρόχειρο χειρόγραφο πάνω τους, έτσι δημιουργήσαμε αυτό το πρότυπο από το μηδέν στο PowerPoint.

         Η μορφή του στο PowerPoint έδωσε αρκετά πλεονεκτήματα που αργότερα ανακαλύψαμε ότι ήταν απαραίτητα:

    • Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί με σαφήνεια και ευκολία στις παρουσιάσεις - κάτι που οι τυπωμένες σελίδες δεν έκαναν πολύ καλά
    • Δεδομένου ότι είναι χτισμένο ως τραπέζι στο PowerPoint, κάθε ξεχωριστό κελί μπορεί να είναι χρωματισμένο ή σκιασμένο ανάλογα με τον σχετικό κίνδυνο κάθε παραδοχής
    • Άλλοι θα μπορούσαν εύκολα να το χρησιμοποιήσουν και να το τροποποιήσουν όπως το θεώρησαν κατάλληλο

    Τα 3 βασικά στάδια για την υλοποίησή του είναι τα παρακάτω

    1) Ανακαλύπτοντας τον Πελάτη

         Ο Empathy Map Canvas είναι ένα γραφικό που μας βοηθάει να κατανοήσουμε ποιο κοινό στοχεύει και, ως εκ τούτου, να γνωρίσουμε καλύτερα τους μελλοντικούς πελάτες μας. Αυτή η διαδικασία είναι σημαντική όταν ξεκινάτε με οποιαδήποτε επιχειρηματική ιδέα.

         Σε αυτό το μοντέλο, μπορούμε να εκτιμήσουμε διαφορετικά θέματα. Αυτά τα διαφορετικά θέματα είναι αισθήσεις, ενέργειες ή στόχοι και σκέψη. Πιο συγκεκριμένα, μπορούμε επίσης να εκτιμήσουμε ότι όλοι οι ερωτηθέντες απαντούν ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι η έλλειψη χώρου στάθμευσης, η τιμή και όλες οι συνέπειές της.

    Image
    Image

         Ο Χάρτης Προφίλ Πελάτη αποτελείται από τα χαρακτηριστικά των πελατών σας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη χαρτογράφηση κάθε τμήματος πελατών. Για παράδειγμα, η πελατειακή μας βάση αποτελείται από φιλόδοξους ανθρώπους που θέλουν να κάνουν τα πράγματα διαφορετικά. Έτσι, θα ολοκληρώσετε ουσιαστικά έναν καμβά αξίας αξίας για κάθε τμήμα πελατών σας.

         Αυτό μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε - μόλις ξέρεις πραγματικά τους πελάτες σας μέσα από έξω, μπορείτε να αρχίσετε να σχεδιάζετε το επιχειρηματικό σας μοντέλο γύρω από τις βασικές ανάγκες τους. Αυτή η ενότητα του Canvas Value αποτελείται από θέσεις εργασίας πελατών, κόπο και κέρδη

         Τώρα που έχετε χαρτογραφήσει τα χαρακτηριστικά των πελατών σας, μπορείτε να αρχίσετε να σχεδιάζετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας για να καλύψετε τις ανάγκες τους. Αυτή η ενότητα του καμβά αποτελείται από προϊόντα και υπηρεσίες, ελαχιστοποιητές κόπου και δημιουργούς κέρδους.

         Κάθε μία από αυτές σχετίζεται με τον Χάρτη Πελατών σας: τα Προϊόντα και οι Υπηρεσίες σας παρέχουν Εργασίες Πελατών. οι ελαχιστοποιητές κόπου σας, ελαχισοποιούν τους κόπους των πελατών και οι δημιουργοί κέρδους σας εξασφαλίζουν τα κέρδη τους

    Image

    2) Σχεδιασμός Επιχειρηματικού Μοντέλου

         Πολλοί άνθρωποι σε κάποια στιγμή είχαν μια αγαπημένη ιδέα και περιμέναμε να ακολουθήσουν. Κάποιοι έχουν ακόμη και μια σειρά από ιδέες που περιπλέκονται γύρω από το μυαλό τους ότι πάντα πίστευαν ότι θα έκανε μια μεγάλη επιχείρηση.

         Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα να υπάρχουν πολλές ιδέες, αλλά για να κάνετε κάποια πρόοδο πρέπει να ξέρετε από πού να ξεκινήσετε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάθε νέα επιχειρηματική ιδέα πρέπει να ταξινομείται και να επικυρώνεται ή να ακυρώνεται όσο το δυνατόν ταχύτερα και φθηνότερα.

         Τα τέσσερα βασικά στοιχεία του Innovator Canvas:

    1. Αναγνώριση Προβλημάτων: Έχουμε επαληθεύσει ένα τμήμα πελατών με ένα κακό πρόβλημα / ανάγκη που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για να διορθώσουν
    2. Πρόβλημα / Λύση προσαρμογής: Έχουμε επαληθεύσει μια λύση στο πρόβλημά τους που θα αγόραζαν τώρα αν ήταν διαθέσιμη
    3. Προσαρμογή προϊόντων / αγοράς: Έχουμε επαληθεύσει ένα κανάλι για να προσεγγίσουμε τους πελάτες μας για την πώληση και την παράδοση λύσεων
    4. Ευελιξία: Έχουμε επαληθεύσει ότι το επιχειρηματικό μοντέλο μπορεί να κλιμακωθεί επικερδώς και με βιώσιμο τρόπο
    Image
    Image

    Για να μάθετε ποιο επιχειρηματικό μοντέλο πρέπει να ακολουθήσετε πρώτα, υπάρχει μια γρήγορη σειρά ερωτήσεων για να σκεφτείτε για κάθε ιδέα επιχειρηματικού μοντέλου:

    1. Πόσο μεγάλη ευκαιρία από το μέγεθος της αγοράς και των εσόδων είναι αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο;
    2. Πόσο καλά ταιριάζει στις βασικές αξίες και τις ικανότητες της ιδρυτικής ομάδας ή του οργανισμού χορηγών;
    3. Πόσο δύσκολο θα είναι να οικοδομηθεί, να αναπτυχθεί και να διατηρηθεί αυτή η επιχειρηματική ιδέα;

         Με τον Innovator Camvas έχουμε τώρα ένα λεπτομερές πρότυπο για την τεκμηρίωση ολοκληρωμένων επιχειρηματικών ιδεών. Εάν κάποιος έχει μια επιχειρηματική ιδέα που θέλει να κάνει σοβαρά, το πρώτο βήμα είναι η τεκμηρίωση της ιδέας με τη μορφή του καμβά του Innovator.

         Αυτό αναγκάζει το άτομο ή την ομάδα να σκεφτούν μέσα από κάθε ένα από τα βασικά στοιχεία της ιδέας και να αρχίσουν να "βγάζουν το ζουμί". Αλλά απλά η τεκμηρίωση της ιδέας είναι απλώς το πρώτο βήμα προς την πραγματική επικύρωση επιχειρηματικού μοντέλου

    Image

    3) Επικύρωση Επιχειρηματικού Μοντέλου

        Ένας άλλος τρόπος για να διευκολυνθεί η επικύρωση, ειδικά σε περιπτώσεις όπου οι ιδέες των επιχειρηματικών μοντέλων ανταγωνίζονται μεταξύ τους, έχω τροποποιήσει τα επίπεδα επάρκειας επενδύσεων του Steve Blanks, γυρίζοντάς τα στο πλάι και προσθέτοντας το κρίσιμο βήμα για τον ορισμό του "γιατί". Το αποτέλεσμα είναι ουσιαστικά ένας πίνακας αποτελεσμάτων επιχειρηματικού μοντέλου.

    Image

        Προκειμένου να εκτελεστεί σωστά ένα πείραμα, η ομάδα εντοπισμού προϊόντων πρέπει να τεκμηριώσει τις παραδοχές πριν εκτελέσει το πείραμα και να τεκμηριώσει τα αποτελέσματα κατά τη διάρκεια και μετά το πείραμα και να επικυρώσει ή να ακυρώσει τις υποθέσεις τους. Παρακάτω είναι μια κάρτα πειράματος που δημιούργησα για να διευκολύνω τη διαδικασία τεκμηρίωσης ενός πειράματος. 

          Καθώς σχεδιάζετε και εκτελείτε πειράματα, θα καταλάβετε καλύτερα πώς να βελτιώσετε τις ανάγκες των πελατών σας. Λάβετε υπόψη ότι η ομάδα ανακάλυψης προϊόντων, σε ιδανικές συνθήκες, πρέπει να εκτελεί τουλάχιστον 2 πειράματα την εβδομάδα. Τα πειράματα υψηλότερης ποιότητας που μπορείτε να εκτελέσετε τόσο πιο γρήγορα θα είστε στην αναρρίχηση της καμπύλης μάθησης και την επίτευξη επιτυχίας επιχειρηματικού μοντέλου. 

        Παρατηρήστε πώς αυτός ο πίνακας αποτελεσμάτων έχει επίσης τρεις γενικές φάσεις που ευθυγραμμίζονται με τις τρεις γενικές περιοχές του καμβά επιχειρηματικού μοντέλου.

    Image

    Σχετικά

                    

    Η ΔίΚΕ προσφέρει ένα ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών για τις επιχειρήσεις του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα.

            

    Newsletter (εγγραφή)

    Input your email to subcribe my website!
    Please check your API key or chose list to subcribe from admin manager!

    Newsletter (εγγραφή)

    Please enable the javascript to submit this form

    Επαφές

    Αθήνα, Αράχθου Ίλιον    
    :-+30-2111-990-266
    Κόρινθος, Αδειμάντου 57Β 
    :-+30-2741-021-057  
    :-+30-2741-888-049 
    Πάτρα, Αγία Τριάδα 
    : +30 2611 180 072
    Βουλγαρία, str. Vasil Mechkuevski 22
    -+359-24-93-1371
     Κύπρος, Κάστορος 1 Λευκωσία
     +357 99 40 1102 

    Main Menu GR

    Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
    More information Ok