Αξιολογούμε την εταιρεία σας και τα προϊόντα που παράγετε, βλέπουμε το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, συζητάμε τους στόχους σας και εξετάζουμε όλους τους κρίσιμους παράγοντες που απαιτούνται για την επίτευξη αυτών.
Εντοπίζουμε, αναδεικνύουμε και προωθούμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας και των προϊόντων σας, προσαρμοσμένο πάντα στην εκάστοτε αγορά-στόχο.
Σχεδιάζουμε και συμφωνούμε το πλάνο δράσης που θα εφαρμάσουμε για κάθε αγορά-στόχο, το οποίο περιλαμβάνει την προβολή της εταιρείας και των προϊόντων σας και την προσέγγιση του σωστού καναλιού διανομής.
Παρέχουμε καθοδήγηση, και υποστήριξη στην επιλογή και χρήση μηχανισμών και εργαλείων σωστής προβολής της εταιρείας και των προιόντων που θέλετε να προβάλετε.
Ο προσδιορισμός της διεθνούς τιμολογιακής πολιτικής (international productpolicy) αποτελεί μια πολύ πιο σύνθετη διαδικασία σε σχέση με αυτήν της εγχώριας αγοράς, δεδομένου ότι κάθε ξένη αγορά περιλαμβάνει διαφορετικό σύνολο μεταβλητών που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη (δασμοί, φόροι, μεταφορικά έξοδα, κ.λπ.).
Από τις πιο υπεύθυνες διαδικασίες στην εξαγωγική αλυσίδα είναι ο Στρατηγικός Σχεδιασμός Διείσδυσης. Απαιτείτε ο Καθορισμός Πολιτικής Διείσδυσης στις αγορές του εξωτερικού και η Αξιολόγηση του τρόπου εισόδου
Παρακολουθούμε την κίνηση πωλήσεων των προϊόντων σας, των καταναλωτικών τάσεων και του ανταγωνισμού. Προετοιμάζουμε και υλοποιούμε όλες τις απαραίτητες δράσεις για την υποστήριξη του καναλιού διανομής και την αύξηση των πωλήσεων σας.
Αξιολογούμε την εκθετική παρουσία της εταιρείας σας, αναλύουμε κίνηση πωλήσεων των προϊόντων σας και των δράσεις που έγιναν στην υποστήριξη του καναλιού διανομής. Έπειτα προχωράμε στην επαναπροσέγγιση βάσει των προκαθορισμένων στόχων."